Economia creatoare continuă să crească și nu dă semne de încetinire. Cu peste 200 de milioane de creatori din întreaga lume, aceasta a ajuns la o industrie de 250 de miliarde de dolari în 2023 și se preconizează că își va dubla dimensiunea până în 2027.

Concentrându-ne pe următoarele patru domenii vă ajută să vă asigurați că relațiile cu creatorii lucrează mai mult pentru brandul dvs.

 
Un proces bine organizat este cheia
Având în vedere cererea tot mai mare de creatori și influenceri, conform unui sondaj recent in SUA aproape 52% dintre respondenți s-au simțit copleșiți de munca necesară pentru a-și îndeplini obligațiile contractuale. Un proces dezorganizat (27%) sau prea multe revizuiri (24%) determină acest lucru pentru cei copleșiți. Munca continuă să vină, aproape 3 din 4 respondenți spunând că intenționează să accepte mai multe parteneriate plătite cu mărci în 2024.

Separat, 55% dintre respondenți au declarat că apreciază un proces bine organizat, astfel încât este esențial pentru agenții și branduri să simplifice procesul programului de influențare cât mai mult posibil.

Negocieri corecte ale tarifelor


Cererea în creștere a permis creatorilor să își mărească tarifele. Sondajul din SUA a constatat că creatorii își stabilesc tarifele în principal în aceste trei moduri:

-Agentul meu îmi stabilește tarifele (30%)
-Pe baza numărului meu total de urmăritori (27%)
-În funcție de rata mea reală de implicare sau de reach (30%)

Construiți relații reciproc avantajoase
Cele mai de succes parteneriate de creator sunt reciproc avantajoase. Pentru a ajuta un creator să se simtă apreciat și să se simtă cu adevărat conectat la un brand, managerii de programe de influenceri trebuie să recunoască și să respecte expertiza și abilitățile pe care aceștia le-au acumulat.

Conform sondajului de mai sus, creatorii au declarat că, atunci când lucrează cu branduri și agenții, apreciază cel mai mult oportunitatea unor parteneriate pe termen lung (79%). De asemenea, ei apreciază libertatea creativă (58%) și negocierile corecte ale tarifelor (58%). Cel mai frustrant aspect pentru creatori atunci când lucrează cu branduri și agenții este atunci când un brand vrea ca ei să creeze conținut care seamănă cu o reclamă (70%). Lipsa de libertate creativă se află pe locul al doilea, cu 49%.

În timp ce aceste provocări pot părea simple și aparent ușor de rezolvat, complexitatea apare atunci când mărcile se confruntă cu presiuni din partea echipelor lor juridice și de produs, ceea ce face dificilă navigarea printre dificultăți.

Mergeți dincolo de Social Media
Consumatorii vor începe să vadă conținut generat de creatori și influenceri care apar dincolo de feed-ul lor social, de la site-uri web la buletine de știri prin e-mail și acoperire mediatică câștigată. Trei din patru creatori s-ar simți confortabil să servească drept purtători de cuvânt ai mărcii pentru interviuri media PR, presupunând că sunt informați cu o pregătire media adecvată.

Vom vedea mai multe programe multidimensionale pentru influenceri, pe măsură ce comercianții caută valoare dincolo de metricile de vanitate. Găsirea unor modalități de a extinde conținutul generat de influenceri și creatori dincolo de social media va fi rentabilă și eficientă.
Pentru o mai mare eficacitate, colaborările cu creatorii ar trebui să fie considerate parteneriate de marcă, mai degrabă decât jocuri de conținut unice sau extensii “plug-and-play” ale unei achiziții media. Ajustarea modului în care vedeți valoarea parteneriatelor cu creatori în cadrul mixului de marketing poate debloca oportunități noi și creative. Dacă v-a plăcut acest articol, vă invităm să aflați mai multe despre capacitățile noastre de influencer marketing.

Share Article:

Leave a Reply

Gata sa incepem

Aboneaza-te La
Viitorul Digital

    Servicii